قدردانی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از کادر درمان بیمارستان کوثر سنندج

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 19:58
سنندج – نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با حضور در بیمارستان کوثر سنندج و دیدار با پزشکان و کادر درمان، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی مدافعان سلامت تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر دوشنبه با حضور در بیمارستان کوثر سنندج از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد و با پزشکان، پرستاران و کادر درمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت، خدمات کادر درمان را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: کادر درمان همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و ایثارگری آنان در شرایط مختلف شایسته قدردانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه از زحمات و تلاش‌های کارکنان بیمارستان کوثر سنندج تقدیر کرد و برای آنان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف استان کردستان آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.