به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر دوشنبه با حضور در بیمارستان کوثر سنندج از بخشهای مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد و با پزشکان، پرستاران و کادر درمان دیدار و گفتوگو کرد.
وی در این دیدار با قدردانی از تلاشهای شبانهروزی مدافعان سلامت، خدمات کادر درمان را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: کادر درمان همواره در خط مقدم خدمترسانی به مردم قرار دارند و ایثارگری آنان در شرایط مختلف شایسته قدردانی است.
نماینده ولیفقیه در استان کردستان در ادامه از زحمات و تلاشهای کارکنان بیمارستان کوثر سنندج تقدیر کرد و برای آنان در مسیر خدمترسانی به مردم شریف استان کردستان آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون کرد.












