سپاه از امشب عملیات تهاجمی خود را افزایش می دهد

تابناک یکشنبه 17 اسفند 1404 - 16:06
در راستای مقابله با توحش ترامپ و کاخ سفید، سپاه پاسداران حجم عملیات پهپادی خود را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد.

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ در پی حمله دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ملت ایران که ناظران آن را «افزایش توحش» توصیف می‌کنند، یک مقام آگاه از افزایش چشمگیر توان عملیاتی سپاه پاسداران خبر داد.

این مقام آگاه اعلام کرد: در راستای مقابله با توحش ترامپ و کاخ سفید، سپاه پاسداران حجم عملیات پهپادی خود را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد».

استفاده از موشک‌های فوق سنگین و راهبردی هم دو برابر می‌شود و ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

این اقدام در جهت تضمین قدرت بازدارندگی و پاسخ کوبنده به هرگونه ماجراجویی نظامی علیه منافع و اتباع کشورمان صورت گرفته است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.