هلال احمر: هیچ آلاینده سمی در تهران پخش نشده، اما...

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:53
رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت درخصوص آلودگی هوای ناشی از حمله آمریکایی ـ صهیونی به مخازن نفت در تهران و البرز توضیح داد.

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر میعادفر رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آلاینده‌های سمی ناشی از اشتعال سوخت گفت: در پی تجاوز دشمن آمریکایی- صهیونی به مخازن نفت و بنزین و انتشار دود ناشی از سوختن این مواد به اطلاع مردم عزیز می‌رسانیم که برای حفظ ایمنی خود به نکات زیر توجه کنند:

ـ هیچ ماده و گاز شیمیایی خطرناکی در پی تجاوز دشمن در سطح شهر پخش نشده است.

ـ در صورت وجود هرگونه خطر حتما از کانال‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ـ از ماسک‌های مناسب ترجیحا ماسک N95 یا هر ماسک دیگری استفاده کنند.

ـ استنشاق ذرات و دود ناشی از سوختن مواد که در هوا پخش شده می‌تواند خطرناک باشد.

ـ افرادی که در معرض دود هستند یا در مناطق نزدیک به محل حضور دارند باید تا حد امکان در محیط‌های باز حضور پیدا نکنند.

ـ مایعات زیاد مصرف شود.

ـ درب و پنجره بسته نگه داشته شود.

ـ افراد آسیب‌پذیر و افراد دارای سابقه مشکلات قلبی، عروقی، تنفسی، سالمندان و کودکان به هیچ عنوان در محیط باز قرار نگیرند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.