تهدید قالیباف درباره تولید و فروش نفت در منطقه/ اگر جنگ همینطور ادامه پیدا کند...

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:51
رئیس مجلس در توئیتی نوشت: با تداوم جنگ هیچ اثری از تولید و فروش نفت در دنیا نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ترامپ می‌گفت قیمت نفت خیلی بالا نخواهد رفت حالا که بالا رفته می‌گوید به زودی اصلاح می‌شود!

‏اگر جنگ همینطور ادامه پیدا کند؛ نه راهی برای فروش نفت می‌ماند و نه توانی برای تولید آن.

‏نه تنها منافع آمریکا که منافع کشورهای منطقه و جهان را هم پای توهمات نتانیاهو می‌سوزانند.

رئیس مجلس در این مطلب از هشتگ «اول اسرائیل» استفاده کرد.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.