ساعت کاری ادارات گیلان تا پایان رمضان تغییر کرد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:49
رشت -استاندار گیلان با اشاره به ساعت کاری ادارات تا پایان ماه مبارک رمضان گفت: آغاز فعالیت ادارات بین ساعت ۸ تا ۹ صبح و پایان کار نیز بین ساعت ۱۴ تا ۱۵ به صورت شناور تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌شناس با بیان اینکه فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از امروز به حالت عادی بازگشته است، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و به منظور رعایت حال کارکنان و تسهیل امور مردم، مقرر شده است نیمی از کارکنان به صورت حضوری و نیمی دیگر به شکل دورکاری فعالیت کنند.

وی با تأکید بر اولویت‌بخشی به بانوان در اجرای طرح دورکاری افزود: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان موظف هستند تا حد امکان شرایط دورکاری را برای بانوان، به ویژه بانوان دارای فرزند زیر ۱۲ سال فراهم کنند.
استاندار گیلان با اشاره به ساعت کاری ادارات تا پایان ماه مبارک رمضان تصریح کرد: تا پایان این ماه، ساعت شروع به کار ادارات به صورت شناور بین ساعت ۸ تا ۹ صبح و پایان کار نیز بین ساعت ۱۴ تا ۱۵ تعیین شده است.
حق‌شناس ادامه داد: همچنین در روزهای پس از لیالی قدر، ساعت آغاز فعالیت ادارات از ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مراجعات مردمی در این ایام، به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تأکید شده است با سرعت، دقت و اهتمام بیشتری نسبت به رسیدگی به امور مردم اقدام کنند تا شهروندان با مشکلی مواجه نشوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.