به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، در پی تحولات حمله تروریستهای آمریکایی صهیونیستی به پالایشگاه تهران، مهدی علیزاده با تاکید بر اینکه هیچگونه مشکلی برای تأمین سوخت نداریم و اختلالی در خدمات ناوگان این شرکت صورت نگرفته است، افزود: تمام منابع و امکانات در اختیار تیمهای عملیاتی قرار گرفته تا اطمینان حاصل شود که شهروندان با آسایش و امنیت به مقاصد خود سفر کنند.
علیزاده افزود: برای شبهای قدر، برنامهریزی ویژهای صورت گرفته تا خدماترسانی به شهروندان با بهترین کیفیت انجام شود.
وی با بیان اینکه این اقدام با هدف تسهیل تردد روزهداران و شرکتکنندگان در این مراسم پرفیض معنوی این شبهای قدر انجام شده است، گفت: همکاران تلاشگر ما در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، عهدهدار مسئولیت سنگینی هستند و تمام تلاش خود را به کار بستهاند تا در این شرایط حساس، آرامش و آسایش را برای شهروندان فراهم شود.