به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، محمدصادق معتمدیان گفت: برای سوختگیری فقط برای در موارد ضروری به جایگاهها مراجعه کنند و از کارت شخصی سوخت خود استفاده کنند و به هیچ وجه کارت اضطرار جایگاه را تقاضا نکنند.
وی افزود: خودروهایی که دو گانه سوز هستند به هیچ وجه برای بنزین مراجعه نکنند، بلکه باید به جایگاههای سیانجی برای دریافت گاز مراجعه کنند.
استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به محدودیت ایجاد شده در سوخت رسانی با بنزین، تمام جایگاههای سیانجی استان تهران و البرز، برای سوختگیری به صورت ۲۴ ساعته فعالیت میکنند.