پرداخت ۱۰ همت از مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:04
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد با این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیمه سلامت، مهدی رضایی گفت: در ۴ هفته اخیر مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، مطب پزشکان، مراکز دیالیز، مراکز تصویربرداری و توانبخشی طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین تا دو هفته آینده، مبلغ ۱۲ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات موسسات و مراکز طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.