فرمانداران و مدیران در کف بازار حضور داشته باشند

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:00
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران در جلسه کمیته اقدام مشترک گفت: مدیران و فرمانداران باید در کف بازار حضور فعالانه داشته باشند. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محمد ابراهیم تولایی در جلسه کمیته اقدام مشترک بر لزوم رصد روزانه و لحظه ای بازار و ارائه گزارش‌های تحلیلی از بازار و حوزه وظیفه‌مندی در رابطه با تأمین اقلام غذایی و اساسی تأکید کرد.

وی افزود: تیم‌های نظارتی بر بازار در استان راه‌اندازی شده و در هفته گذشته ۱۴۰۰ پرونده تخلف تشکیل شده است. معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران ادامه داد: ضابطان مجاز به پلمپ واحدهای متخلف در سطح استان هستند.

تولایی گفت: همه دستگاه‌ها برای شرایط اضطراری برنامه‌ریزی و سناریوهای لازم را آماده کنند.

وی با بیان اینکه معیار تصمیم‌گیری مدیران ارشد استان، کف بازار و جامعه است، اظهار داشت: افزایش تولید کالاهای اساسی در دستورکار قرار گرفته است.

تولایی تصریح کرد: کشتارگاه‌ها و فروشگاه‌های متخلف مطابق با شرایط جنگی با اشد مجازات برخورد خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: بانک‌ها حق مسدودی حساب ها را به دلیل عدم پرداخت اقساط مشتریان ندارند. وی در پایان تأکید کرد: ۱۰۰۰ موتور برق جدید باید وارد چرخه نانوایی‌ها شود و نانوایی‌ها به کپسول گاز مجهز شوند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.