هشدار نارنجی هواشناسی در کرمانشاه

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:56
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان برای مقابله با پیامدهای سامانه ناپایدار جوی خبر داد.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی اداره‌کل هواشناسی استان، از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان برای مقابله با پیامدهای احتمالی سامانه ناپایدار جوی خبر داد.

وی افزود: بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه، فعالیت این سامانه از روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۴ در سطح استان آغاز شده و تا صبح روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه تداوم خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی، این سامانه با بارش باران، وزش باد، رعدوبرق و در برخی نقاط رگبار پراکنده تگرگ همراه خواهد بود و در مناطق سردسیر و ارتفاعات استان نیز احتمال بارش برف وجود دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.