شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به حمله آمریکا و رژیم صهیونی به مخازن سوخت در تهران و البرز تأکید کرد: تأمین سوخت استان های تهران و البرز پایدار است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران به شرح زیر است:
به استحضار هموطنان عزیز میرساند پیرو حمله دشمن صهیونی-امریکایی به زیرساخت انرژی کشور، در شامگاه شنبه ۱۶ اسفند تعدادی از انبارهای نفت در استانهای تهران و البرز مورد حمله موشکی قرار گرفتند و در حال حاضر تیمهای آتشنشانی مشغول مهار و اطفای حریق هستند.
مزید استحضار هممیهنان عزیز، پیش از این تمهید لازم به منظور حداقلسازی ذخیره فرآورده صورت گرفته بود و در حال حاضر تأمین سوخت استانهای تهران و البرز نیز بصورت پایدار، از سایر مبادی در حال انجام است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.