لاریجانی: هدف دشمن تجزیه ایران است

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 23:31
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: قصد ترامپ و دارودسته‌اش این بود که ایران تجزیه شود.

لاریجانی: هدف دشمن تجزیه ایران است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت و گو با شبکه خبر با بیان اینکه قصد ترامپ و دارودسته‌اش این بود که ایران تجزیه شود، گفت: استراتژی دشمن این بود که بهتی در ایران به‌وجود بیاید و به‌سادگی بتوانند ایران را تکه تکه کنند. ترامپ در توییت امروز هم به تکه تکه کردن ایران اشاره کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه آمریکا غرب آسیا را نمی‌شناسد چرا که ما هر سال با حماسه حسینی سروکار داریم، خاطرنشان کرد: ترامپ امروز بخش‌هایی از مردم ایران را تهدید کرد، چون هرچی تلاش کرد مردم پاسخی به او ندادند، چرا که مردم، بر سر ایران متحدند.

لاریجانی: ترامپ می‌گوید باید در انتخاب رهبر آینده ایران باید دخالت کنم؛ خب این نشان می‌دهد او خیلی آدم عقب‌افتاده‌ای است

مرحله اول دشمن به‌هم ریزی ساختار اداری و حکومتی ایران بود و فکر میکرد خیلی سریع انجام می‌شود.

گام دوم این بود که کالا‌های اساسی به مردم نرسد.

گفتند فرماندهان پیام دادند برای تسلیم، پس این موشک‌ها و نیرو‌ها در خیابان‌ها از کجاست؟

قصد داشتند اقوام را علیه حکومت بشورانند و با کرد‌ها صحبت کردند.

کرد‌ها قوم اصیل ایرانی هستند و همین‌ها میدانستند چه بلایی سر کرد‌ها در سوریه آوردند و آنها را تنها گذاشتند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.