محسن جسور: ما به وقت جنگ ایستاده می‌میریم

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 19:31
محسن جسور کارگردان سینما با اشاره به تجاوز به خاک ایران گفت که ما خاک می‌خوریم اما خاک نمی‌دهیم‌.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مهر، محسن جسور کارگردان سینما با اشاره به تجاوز به خاک ایران گفت که ما خاک می‌خوریم اما خاک نمی‌دهیم‌ و به وقت جنگ ایستاده می‌میریم.

در متن این یادداشت آمده است:

«به نام خدای جلال و جلیل

پاره تن ما ایران در رویارویی با بی آبروهای جهان که دندان تیز کرده اند به طمع خاک؛ با شمشیری آغشته به خون حرامیان طعم خاری را می چشند این روزها و فرزندان برومند این مادر، برای ما آبرو می خرند هر روز در جهان، و چراغ ها را یک یه یک به روشنی می افروزند برای بیداری عالم در برابر باطل.

آنها که خیال خام داشتند؛ با ریختن خون دخترکان معصوم ما و خشکاندن لبخند کودکانه فرزندانمان در میناب و ردای شهادت بر تن پیر فرزانه ما کردن؛ ما را بهراسانند و گام هایمان را سست کنند؛ کورخوانده اند.

ما سرزمین ایرانیم. سرزمین دلیران و رادمندان پارسی و سلحشوران حسینی که از خون های ما لاله جوانه می زند.

ما ایستاده می‌میریم اگر به وقت جنگ باشد و متجاوزین را پیش از مردن، زنده زنده دفن می‌کنیم.

ما خاک می‌خوریم و خاک نمی‌دهیم. خون می‌دهیم و خانه نمی‌دهیم. آنچه به دشمنانمان و خائنین به وطن خواهیم داد؛ همه خشم و خروش و کینه است و آنچه برای فرزندانمان هبه داریم؛ محبت و لبخند.

باشد که پیروزی را پیش از عید پارسیان فریاد خواهیم زد.»

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.