تسلیحات ارتقاء یافته ایران را به تدریج وارد جنگ می‌کنیم

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 19:06
️سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: دشمن همین امروز بیش از ۲۲۰ نفر تلفات در منطقه داده که آنها با سانسور رسانه‌ای، تلاش می‌کنند خبرش در کشور‌های دیگر کمتر منعکس شود.

سردار طلایی‌نیک: تسلیحات ارتقاء یافته ایران را به تدریج وارد جنگ می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: سامانه‌های پدافندی رژیم از فلاخن داوود تا پاتریوت و تاد در حال فروپاشی است و به گفته خودشان و برآورد‌های اطلاعاتی ما، مهمات این سامانه‌های پدافندی، رو به کاهش است.

سردار طلایی‌نیک افزود: رادار‌های دشمن یکی پس از دیگری در حال نابودی یا آسیب دیدن است و چشم آنها در منطقه در یک "روند مشخص" کور می‌شود.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: ذخایر راهبردی نیرو‌های مسلح از سامانه‌ها، مهمات، تجهیزات و تسلیحات فراهم شده و قرار نیست همه ظرفیت‌هایمان را در همین روز‌های ابتدایی جنگ تحمیلی مصرف کنیم.

سردار طلایی‌نیک افزود: تسلیحات ارتقاء یافته ما به تدریج وارد جنگ می‌شود و نیرو‌های ارتش و سپاه، ماموریت‌های مکمل دارند.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: تجزیه‌طلبانی که از چند روز پیش قرار بود وارد کشور شوند، با پیش‌دستی رزمندگان ما و هدف قرار دادن پایگاه‌هایشان، به تردید افتادند که بازیچه آمریکا و رژیم صهیونیستی بشوند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.