واکنش بقائی به حمله به ورزشگاه آزادی؛ خطاب به فیفا

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 18:21
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، با انتشار تصاویری از تخریب مجموعه ورزشی آزادی، از سکوت فیفا و کمیته بین‌المللی المپیک انتقاد کرد. وی با اشاره به حمله آمریکا به این استادیوم، دریافت جایزه صلح فیفا توسط رئیس‌جمهور این کشور را با اقدامات نظامی اخیر در تناقض دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آیا فیفا و کمیته بین‌المللی المپیک در مورد حمله به ورزشگاه آزادی توسط دریافت کننده «جایزه صلح» نظری ندارند؟!

به گزارش ایرنا، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری از خسارات وارده به مجموعه ورزشی آزادی تهران در جریان تجاوز نظامی آمریکا، طی پیامی در شبکه ایکس خطاب به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و کمیته بین‌المللی المپیک نوشت:

این مجموعه ورزشی آزادی تهران است، یک استادیوم فوتبال، که توسط همان آمریکایی که رئیس جمهورش «جایزه صلح» فیفا را دریافت کرده، هدف قرار گرفته است.

آیا فیفا یا کمیته بین‌المللی المپیک نظری دارند؟

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.