سپاه: یک نفتکش در میانه خلیج فارس مورد اصابت پهپاد انهدامی قرار گرفت

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 17:57
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: ظهر امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری «Louise p» با پرچم جزایر مارشال به عنوان یکی از دارایی‌های آمریکای تروریست در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: ظهر امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری «Louise p» با پرچم جزایر مارشال به عنوان یکی از دارایی‌های آمریکای تروریست در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.

بنا به روایت ایسنا، پیشتر نیز نیروی دریایی سپاه اعلام ‌کرده بود که تمامی دارایی‌های رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای تروریست در منطقه به عنوان اهداف مشروعی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند.

31211

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.