عضو شورای رهبری: حملات به اهداف دشمن ادامه خواهد داشت

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 17:52
رئیس قوه قضاییه گفت: شواهد نشان می‌دهد جغرافیای برخی کشورهای منطقه در اختیار دشمن قرار گرفته و حملات نیروهای مسلح به این اهداف همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر،حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه ساعتی پیش طی مصاحبه‌ای تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ همواره حسن همجواری و احترام همسایگان را نگهداشته و در بسیاری از سوانح و حوادث به یاری آن‌ها شتافته است، لکن این امری بدیهی و یک اصل ثابت است: ایران به کسی که به ما تعدی نکرده ضربه نخواهد زد. اما در اسناد و حقوق بین الملل، حق دفاع مشروع برای کشور مورد تجاوز، امری مشروع و مورد تاکید است.

رئیس عدلیه و عضو شورای موقت رهبری تصریح کرد: فعلا شواهد نیروهای مسلح ایران نشان می‌دهد جغرافیای برخی کشورهای منطقه آشکارا و نهان در اختیار دشمن است و از آن نقاط علیه کشور ما در تجاوز استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تاکید کرد: حملات شدید به این اهداف ادامه خواهد داشت و این راهبرد هم‌اکنون در حال اجراست و دولت و دیگر ارکان نظام متفق‌القولند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.