سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: در تداوم هجوم مقتدرانه به پایگاههای آمریکایی در منطقه، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد زیادی از سربازان و فرماندهان ارتش متجاوز آمریکا کشته و مجروح شدند و خسارات قابل توجهی به زیرساختها و منابع آنها وارد گردید.
به گزارش ایسنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اظهار کرد: در تداوم هجوم مقتدرانه به پایگاههای آمریکایی در منطقه، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد زیادی از سربازان و فرماندهان ارتش متجاوز آمریکا به شرح زیر کشته و مجروح شدند و خسارات قابل توجهی به زیرساختها و منابع آنها وارد گردید:
۱- تعداد ۲۱ کشته و تعداد زیادی مجروح از ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در منطقه
۲- حدود ۲۰۰ کشته و مجروح در پایگاه آمریکایی الظفره
۳- هدف قرار گرفتن شناور نفت کش با مالکیت آمریکا در شمال خلیج فارس
وی تاکید کرد: آمریکاییها فقط در یک روز (۲۴ ساعت گذشته) این تعداد تلفات را دادهاند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.