واکنش زیدآبادی به حملات دیشب به غرب تهران

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 14:16
احمد زیدآبادی ضمن محکوم کردن حمله مشترک آمریکا و اسرائیل به غرب تهران در شب گذشته، اعلام کرد: چنین توحشی تحت عنوان «تمدن» و چنین سطح از دهشت‌آفرینی به نام «آزادسازی» مایه‌ی شرم ابدی نوع انسان است!

به گزارش همشهری آنلاین، احمد زیدآبادی فعال سیاسی، در کانال تلگرامی خود نوشت:

آمریکا و اسراییل دیشب غرب تهران را به آتش کشیدند. این کاری است که بیش از یک هفته است در سرتاسر خاک ایران مشغول آن هستند. زخم پشت زخم بر پیکر وطنی که غریب و تنها در میان گرگان گرفتار آمده است. 
چنین توحشی تحت عنوان "تمدن" و چنین ویرانی با ادعای "آبادسازی" و چنین سطح از دهشت‌آفرینی به نام "آزادسازی" مایهٔ شرم ابدی نوع انسان است!
ای دریده پوستین یوسفان
گرگ برخیزی از این خواب گران! 

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.