بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از مراکز درمانی

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 13:38
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از مراکز درمانی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در اورژانس و بخش‌های مختلف بیمارستان جامع بانوان آرش، ضمن عیادت از بیماران از تلاش کادر درمان در شرایط بحران قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا رئیس کرمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران روز شنبه 16 بهمن 1404 با حضور در اورژانس و بخش‌های مختلف بیمارستان جامع بانوان آرش، ضمن عیادت از بیماران از تلاش کادر درمان در شرایط بحران قدردانی کرد و از نزدیک، در جریان فرآیند ارائه خدمات به بیماران و مراجعین این بیمارستان قرار گرفت.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران پس از بازدید از بیمارستان آرش و گفت و گو با مسئولان، کارکنان و بیماران این مرکز به بیمارستان کودکان بهرامی - دیگر بیمارستان دانشگاه در شرق تهران _ رفت و از این بیمارستان بازدید و بر روند ارائه خدمات به مراجعان در این بیمارستان نظارت کرد.

رئیس کرمی ضمن گفت و گو با مسئولان این بیمارستان و عیادت از کودکان به کادر درمان بیمارستان خداقوت گفت و خدمت رسانی بدون توقف به کودکان میهن عزیز را در این شرایط مورد تقدیر قرار داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.