۲ هزار تن نهادهای دامی وارد استان شد

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 13:20
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: طی دو روز گذشته ۲ هزارتن نهاده‌های دامی وارد استان شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان،  امید امیدی شاه آباد اظهارداشت: میزان قابل توجهی از نهادهای دامی نیز طی روزهای آتی وارد استان خواهد شد و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی با اشاره به بررسی وضعیت دوگانه سوز کردن نانوایی‌های خرم‌آباد در این جلسه، ادامه‌داد: از مجموع ۵۰ نانوایی مصوب شده برای این موضوع که دارای موتور برق هستند کار تجهیز ۳۰ نانوایی به سوخت دوم یعنی گاز lpg انجام شده و مابقی نانوایی ها نیز در روزهای آتی به این سوخت مجهز می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به آغاز فرآیند پرداخت کالابرگ نیز گفت: از روز گذشته پانزدهم اسفند که این طرح مجدد آغاز شده روند پرداخت کالابرگ به شکل مطلوب در حال اجراست و کالا به اندازه کافی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرد استان موجود است.

امیدی افزود: در زمینه کالاهای اساسی نیز هیچگونه مشکلی در استان وجود ندارد و ۵۰۰ تن برنج نیز جهت توزیع در سطح استان، وارد شده و در اختیار بازار قرار می‌گیرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.