حرکت ستودنی سرمربی پرسپولیس؛ اوسمار نگران است

خبرورزشی شنبه 16 اسفند 1404 - 13:10
سرمربی پرسپولیس طی روزهای اخیر نگران حال دوستان و شاگردانش در ایران بود.

شرایط جنگی حاکم بر کشور باعث شد تا همه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال به حالت تعلیق دربیاید. خیلی بعید است که بازی‌های لیگ برتر دوباره برگزار شود و احتمالا برای اولین بار در تاریخ یک فصل از لیگ برتر نیمه تمام خواهد ماند. بازیکنان و مربیان خارجی ایران را ترک کردند و منتظر هستند تا ببینند شرایط برای هفته‌های بعدی به چه شکلی خواهد بود. اوسمار سرمربی برزیلی پرسپولیس که او هم بعد از سفری طولانی راهی برزیل شده،به شدت نگران وضعیت ایران است و مدام اخبار را در خصوص جنگ حاکم بر ایران دنبال می‌کند.

او طی روزهای اخیر بارها سعی کرد با دوستان و شاگردانش در ایران تماس بگیرد تا از اوضاع و احوالشان باخبر شود. اوسمار حتی به چند تن از شاگردان سابق خود که در این فصل دیگر در پرسپولیس نیستند هم زنگ زد تا جویای احوال آن‌ها و خانواده‌شان شود که در نوع خودش اقدامی جالب توجه بود. البته با توجه به قطعی اینترنت در ایران و سخت بودن شرایط تماس،نتوانست با همه صحبت کند ولی او موفق شد با چند نفر تماس بگیرد و حالشان را بپرسد. 

بیشتر بخوانید: شفاف‌سازی اوسمار درباره قراردادش با پرسپولیس/ ۴۸ ساعت در مسیر خانه بودم!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.