فرماندار کنگان: ایران هرگز در برابر توطئه‌های دشمن تسلیم نخواهد شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 12:13
بوشهر- فرماندار کنگان گفت: ایران اسلامی با حمایت خداوند و مردم، هرگز در برابر توطئه‌های دشمن تسلیم نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زیبا صبح شنبه در عیادت از مجروحین جنگی مدافعان امنیت در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، ضمن تقدیر از ایثار و فداکاری این قهرمانان، نهایت تقدیر را از نقش والای آن‌ها در حفظ امنیت و استقلال جمهوری اسلامی ابراز داشت.

وی ضمن قدردانی از مقاومت و ایستادگی مدافعان امنیت در برابر حمله ارتش تروریستی آمریکایی-صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، گفت: این حمله نشان‌دهنده توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با وجود همه تلاش‌های خبیث، هرگز نمی‌توانند اسلام و ایران را شکست دهند.

وی افزود: مجروحین جنگی نمادی از ایثار و عشق به وطن هستند و فرمانداری شهرستان کنگان همیشه در کنار این قهرمانان و خانواده‌هایشان است.

فرماندار کنگان با اشاره به توجه ویژه فرمانداری به جانبازان و مدافعان امنیت، از خانواده‌ها و پزشکان و کادر درمانی بیمارستان تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار کنگان: ایران هرگز در برابر توطئه‌های دشمن تسلیم نخواهد شد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.