تجاوز دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی به مناطقی از ورامین و پاکدشت

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 12:12
ورامین- برخی گزارش‌ها از تجاوز دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی به بخش‌هایی از شهرستان‌های ورامین و پاکدشت در جنوب شرق تهران حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه در پی تجاوز دشمن آمریکایی-صهیونیستی به مناطقی از شهرستان‌های ورامین و پاکدشت، صدای چند انفجار در این مناطق شنیده شد.

با این حال جزئیات دقیق میزان خسارات احتمالی و ابعاد این حادثه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

گفته می‌شود نیروهای امدادی و خدمات‌رسان بلافاصله در محل حاضر شده و اقدامات لازم برای بررسی وضعیت و رسیدگی به شرایط را آغاز کرده‌اند.

مقامات محلی تاکنون توضیح رسمی و کاملی درباره ابعاد این حادثه منتشر نکرده‌اند و بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.