بازگشت ادارات به روال عادی در مازندران

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 11:55
ساری - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از آغاز فعالیت عادی ادارات استان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند خبر داد و گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز با ظرفیت کامل خدمات می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی قاسمی‌طوسی صبح شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به پایان تعطیلات اخیر اظهار کرد: روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ زمان بازگشت دستگاه‌های اجرایی استان به روال عادی فعالیت است.

وی افزود: بانک‌ها نیز با ۱۰۰ درصد ظرفیت خدمات‌رسانی می‌کنند، اما نحوه حضور کارکنان بر اساس تشخیص مدیران بانک‌ها و با توجه به نیاز شعب تعیین خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در ادامه با اشاره به ساعات کاری ادارات در ماه مبارک رمضان گفت: ساعات فعالیت ادارات به صورت شناور در نظر گرفته شده و زمان شروع کار بین ساعت ۸ تا ۹ صبح خواهد بود.

قاسمی‌طوسی افزود: پایان ساعت کاری نیز بین ساعت ۱۴ تا ۱۵ تعیین شده و این موضوع پیش از این اطلاع‌رسانی شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.