فولاد خوزستان حمله به اماکن ورزشی را محکوم کرد

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 10:12
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، حملات تجاوزکارانه دشمنان به اماکن ورزشی کشورمان را به‌شدت محکوم می‌کند.

فولاد خوزستان حمله به اماکن ورزشی را محکوم کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در متن این بیانیه آمده است:

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، ضمن تاکید بر اینکه اماکن ورزشی صرفاً برای فعالیت‌های ورزشی، تأمین سلامت، تقویت روحیه و نشاط مردم و جامعه، به‌ویژه قشر جوان، در نظر گرفته شده‌اند، حمله ناجوانمردانه به این مراکز را قویاً محکوم می‌نماید. قطعاً تخریب این اماکن، عملی غیر انسانی و دور از منشور‌های انسانی، ورزشی و اصول بین‌المللی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.