نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان هرمزگان اعلام شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 00:11
بندرعباس-معاون استاندار هرمزگان از ابلاغ نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان خبر داد و اعلام کرد: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری و دورکاری بانوان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا پاکروان ضمن تسلیت شهادت قائد عظیم‌الشأن ملت ایران نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان هرمزگان را تا بازگشت شرایط کشور به حالت عادی تشریح کرد و اظهار کرد: با استناد به بخشنامه شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ سازمان امور اداری و استخدامی کشور، در راستای استفاده از ظرفیت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه دورکاری (کار در خانه) مصوب هیئت وزیران، فعالیت کلیه بانوان شاغل در استان هرمزگان تا اطلاع ثانوی به‌صورت دورکاری خواهد بود.

وی افزود: همچنین فعالیت کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان هرمزگان از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

معاون توسعه منابع استاندار هرمزگان در ادامه درباره نحوه فعالیت بانک‌ها نیز تصریح کرد: واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با ۲۰ درصد نیرو فعالیت خواهند داشت و شعب منتخب به‌صورت کشیک فعال خواهند بود و همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم خدمات در دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات عمومی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه‌هایی مانند مالیات و تأمین اجتماعی موظف‌اند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ضمن عدم وقفه در انجام مأموریت‌ها، ذی‌نفعان با خسارت یا جریمه ناشی از کاهش سطح خدمات یا تأخیر در دریافت خدمات مواجه نشوند.

پاکروان همچنین اعلام کرد: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

معاون استاندار هرمزگان تأکید کرد: کلیه رده‌های مدیریتی استان هرمزگان نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.