گفتم دل بچه‌ها می‌لرزد، گفت به پرچم نگاه کن و پرچمدار‌ها

صدا و سیما جمعه 15 اسفند 1404 - 23:22
حامد عنقا کارگردان در یادداشتی نوشت: گفتم دل بچه‌ها می‌لرزد، چشم مادر‌ها نگران است، گفت به پرچم نگاه کن و پرچمدار‌ها.

گفتم دل بچه‌ها می‌لرزد، گفت به پرچم نگاه کن و پرچمدار‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حامد عنقا نویسنده و کارگردان در یادداشتی درباره این روز‌های وطن نوشت: گفتم میرزا، دیدی چه شد؟ دیدی چه داغی بر دلمان گذاشتند؟ دیدی دستان کوچک دختران میناب امسال در شب قدر و در عزای علی بن ابی‌طالب به آسمان بلند نمی‌شود که بگویند بک یا الله؟ دیدی رمضان وطن را خون کردند؟ دیدی به چهره ایران خنج انداختند؟

لبخند زد. همان لبخند همیشگی. گفت صبور باش. گفتم محمد آقا؛ جگرم خون است و دلم آشوب. قلم‌ام خشکیده، چه بگویم؟ از چه بگویم؟ گفت از ایران بگو، از فرزندان ایران بگو.

گفتم کاش امروز بودی. گفت هزار هزار بهتر از من زیر این پرچم است. این عهدِ ماندگار از درفش کاوه و کمان آرش و خون سیاوش است. این سرو بلند از خون چمران‌ها و همت‌ها و باکری‌ها سیراب شده. گفتم و تو...   لبخند زد. محمد را می‌گویم. محمد بروجردی. حجت من بر قهرمانان ایرانم.

گفتم دل بچه‌ها می‌لرزد. چشم مادر‌ها نگران است. گفت به پرچم نگاه کن و پرچمدارها.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.