برزگر:حمله به یک واحد تولیدی در شهر صنعتی ساوه؛ سه نفر مجروح شدند

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 20:27
ساوه – رئیس آتش‌نشانی ساوه از حمله جنگنده‌های صهیونی آمریکایی به یکی از واحدهای تولیدی در شهر صنعتی ساوه خبر داد و اعلام کرد در این حادثه سه نفر مجروح شده‌اند.

محمد رضا برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این واحد تولیدی در شهر صنعتی ساوه هدف حمله جنگنده‌های صهیونی آمریکایی قرار گرفته است، افزود: خوشبختانه این واحد تولیدی در زمان وقوع حادثه تعطیل بوده و به همین دلیل از بروز تلفات بیشتر جلوگیری شده است.

رئیس آتش نشانی ساوه گفت: در جریان این حادثه سه نفر مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی تحت رسیدگی قرار گرفتند.

وی افزود: تیم‌های آتش‌نشانی و امدادی نیز بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده و اقدامات لازم برای ایمن‌سازی محل را انجام دادند.

رئیس آتش‌نشانی ساوه همچنین گفت: برای حضور و کمک‌رسانی نیروهای آتش‌نشانی اعلام آمادگی شد، اما مسئولان محل اعلام کردند که در آن لحظه نیازی به اعزام نیرو از سوی آتش‌نشانی نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.