آمادگی کامل بیمارستان‌های تامین اجتماعی برای خدمت به بیماران

مشرق نیوز جمعه 15 اسفند 1404 - 19:43
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بخش درمان سازمان با آمادگی کامل مشغول خدمت‌رسانی به بیماران است.

به گزارش مشرق، مصطفی سالاری در جمع پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان بعد از شنیدن گزارش‌ها و دیدگاه‌های ایشان، با اشاره به شرایط ویژه خدمت‌رسانی در شرایط اخیر گفت: بخش درمان سازمان با آمادگی کامل مشغول خدمت‌رسانی به مردم به ویژه بیمه شدگان وبازنشستگان تامین اجتماعی است.

سالاری افزود: تدابیر و اقدامات مربوط به شرایط بحران اتخاذ و اجرایی شده تا خدمت‌رسانی به مردم پایدار و بی‌وقفه جریان داشته باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته و تشکیل ستادهای مدیریت بحران در استان‌ها، از رصد، پیگیری و پشتیبانی مستمر موضوعات استانی و پایداری ارائه خدمات درمانی در مراکز تامین اجتماعی در سطح کشور و همچنین پایش مستمر جهت پایداری خدمات و سامانه‌ها در بخش درمان غیرمستقیم و مراکز طرف قرارداد خبر داد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه سطوح کادر درمان افزود: سازمان تامین اجتماعی نهادی خدمت محور و برآمده از مردم است و کارکنان این سازمان بویژه در حوزه درمان همواره در بحران‌ها و چالش‌ها، در کنار مردم بوده و در این مسیر سربلند بوده‌اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.