
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، «فرانسیسکو گارسیا»، رییس فدراسیون هندبال اسپانیا با ارسال پیامی به علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ایران حملات صورت گرفته به اماکن ورزشی ایران به ویژه فدراسیون و کمپ تیمهای ملی هندبال از سوی رژیم صهیونی و آمریکا را محکوم کرد.
گارسیا در این پیام با ابراز همدردی با مردم ایران به ویژه خانواده جانباختگان در جریان حملات جنایتکارانه روزهای اخیر گزارشی از وضعیت فدراسیون هندبال و مسئولین، مربیان و بازیکنان هندبال ایران را دریافت کرد.
رئیس فدراسیون هندبال اسپانیا در پایان با آرزوی سلامتی برای مردم ایران ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد حضور موفق تیمهای ملی هندبال ایران در میادین بین المللی باشد.