دهقان: مالکان ساختمان‌های خسارت دیده به بنیاد مسکن مراجعه کنند

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 16:42
بوشهر- مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: مالکین ساختمان‌های خسارت دیده ناشی از حملات دشمن، به ادارات بنیاد مسکن مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش دهقان بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات وارده به برخی ساختمان‌ها، ناشی از حمله دشمنان اظهار داشت: مالکین ساختمان‌های خسارت دیده ناشی از حملات دشمن، برای ارزیابی خسارات وارده، به ادارات بنیاد مسکن شهرستان‌های مربوطه مراجعه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، امدادی و عملیاتی عضو ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها در آمادگی و هماهنگی کامل برای هرگونه اقدام در شرایط اضطراری بوده و خدمات‌رسانی به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.