به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبههای نمازجمعه این هفته چابهار، ماه رمضان را ماه بندگی و فرصتی برای رسیدن به رضوان الهی توصیف کرد.
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: روزهدار در باغهای بهشتی گام میزند و فرشتگان برای او دعا میکنند. ماه رمضان تنها تکلیف نیست، تشریف است؛ فرصتی برای در آغوش کشیدن رحمت خدا.
تاریخ تکرار شد؛ این بار نیز دشمن دروغ گفت و روسیاه گشت
امامجمعه چابهار با تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) گفت: همانگونه که رسانههای بنیامیه علی(ع) را به ترک نماز متهم کردند، امروز رسانههای استکباری رهبر مظلوم ما را نشانه گرفتند. آنها میگفتند رهبر در کاخهاست و فرزندانش در فرنگ، اما دیدند فرزندان این رهبر با سادهزیستی در متن مردم زندگی میکنند و روسیاه شدند.
از سرباز سنگرنشین تا رهبر شهید؛ خط علی(ع) تداوم یافت
حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت یاد رئیسجمهور شهید افزود: او با لباس خاکی در جبهه حضور داشت، نه در کاخ. رهبر شهید ما نیز از تبعید و شکنجه تا پس از انقلاب، همواره در کنار مردم ماند. فرش دستبافی که در آغاز زندگی فروخت تا برای محرومان زیلو بخرد، زهد علوی و تداوم خط علی را به تصویر کشید.
خون رهبر، درخت انقلاب را آبیاری کرد
وی تأکید کرد: شهادت برای ما ذلت نیست، عزت است. خون همه شهدا، شجره طیبه انقلاب را آبیاری میکند. ما را بکشید، انقلاب قویتر میشود! همانگونه که دیروز با دست خالی در برابر صدام ایستادیم، امروز با باور خود ایستادهایم. آن روز خدا یاری کرد، امروز نیز همان خدا با ماست.
امامجمعه چابهار خطاب به ملت ایران گفت: دنیا بداند این ملت، زیر بمباران و سختی باز هم در خیابان میایستد و فریاد میزند...












