عیادت استاندار کرمان از مجروحین حمله به پایگاه هوانیروز کرمان

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 14:50
استاندار کرمان از مجروحین حمله آمریکایی _صهیونیستی به هوانیروز عیادت کرد و در جریان روند درمان آنان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمدعلی طالبی استاندار کرمان در جریان عیادت از مصدومان حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به پایگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در شهر کرمان با اشاره به بازدید میدانی از مراکز درمانی، گفت : در شرایط فعلی لازم بود برای بررسی وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی بازدید میدانی داشته و از مجروحان حوادث حملات تروریستی نیز عیادت کنیم.

وی، افزود: خوشبختانه تعداد زیادی از مجروحان حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به پایگاه هوانیروز ارتش در شهر کرمان مرخص شده‌اند و تنها چند نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

طالبی در ادامه با اشاره به وضعیت مالی حوزه درمان استان بیان کرد: بخش قابل توجهی از مطالبات شرکت‌های مختلف بیمه‌ای و مطالبات کارکنان پرداخت شده و در این زمینه کمترین مشکلی وجود ندارد؛ همه مراکز درمانی و بهداشتی در سراسر استان به روال عادی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی گفت: ذخایر دارویی، نیازهای ضروری بیمارستانی و همچنین ذخایر شیر خشک در شرایط مناسبی قرار دارد و نگرانی در این زمینه در استان کرمان وجود ندارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.