به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صادقی با بیان اینکه روز ۱۵ اسفندماه فرصتی که مردم به پاس چهار دهه درختکاری رهبر شهیدمان این کار شایسته را انجام دهند، گفت: : باید کاشت نهال و درختداری به فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود.
وی با بیان اینکه امروز ١۵ اسفندماه گرد هم آمدیم تا نهال بکاریم، اظهار داشت: در هفته منابع طبیعی و روز نهالکاری فرصتی شد تا به اتفاق همکاران منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و دیگر مسئولین حضور پیدا شود و به پاس چهار دهه درختکاری رهبر شهیدمان که همه ساله در چنین روزی نهال می کاشتند، نهال بکاریم.
صادقی افزود: باید کاشت نهال و درختداری به فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود. امسال در بیست هزار از اراضی استان قریب به پنجاه درصد مراتع نهال کاری شدند و این ظرفیت بالای استان نشان دهنده ظرفیت خوب استان نسبت به سطح ملی است.
استاندار زنجان با تأکید بر اینکه هر نهال نشانهای از استقامت مردم ایران است، یادآور شد: انتظار میرود مردم نیز در تمامی سطوح شهرستان ها و مناطق این کار شایسته را انجام دهند.












