صادقی: کاشت نهال و درخت‌داری به فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 14:14
زنجان- استاندار زنجان گفت: باید کاشت نهال و درخت‌داری به فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود. 

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صادقی با بیان اینکه روز ۱۵ اسفندماه فرصتی که مردم به پاس چهار دهه درختکاری رهبر شهیدمان این کار شایسته را انجام دهند، گفت: : باید کاشت نهال و درخت‌داری به فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود.

وی با بیان اینکه امروز ١۵ اسفندماه گرد هم آمدیم تا نهال بکاریم، اظهار داشت: در هفته منابع طبیعی و روز نهال‌کاری فرصتی شد تا به اتفاق همکاران منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و دیگر مسئولین حضور پیدا شود و به پاس چهار دهه درختکاری رهبر شهیدمان که همه ساله در چنین روزی نهال می کاشتند، نهال بکاریم.

صادقی افزود: باید کاشت نهال و درخت‌داری به فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود. امسال در بیست هزار از اراضی استان قریب به پنجاه درصد مراتع نهال کاری شدند و این ظرفیت بالای استان نشان دهنده ظرفیت خوب استان نسبت به سطح ملی است.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه هر نهال نشانه‌ای از استقامت مردم ایران است، یادآور شد: انتظار می‌رود مردم نیز در تمامی سطوح شهرستان ها و مناطق این کار شایسته را انجام دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.