نوشته محمدمهدی عسگرپور برای روزهای جنگ

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 13:59
محمدمهدی عسگرپور، تهیه‌کننده و کارگردان برای حملاتی که از طرف امریکا و اسرائیل به ایران شده است، نوشت: به امیدخدا و به برکت خون شهدا و رهبر شهیدانقلاب، با سربلندی به سرانجامی نیکو خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خانه سینما، محمدمهدی عسگرپور تهیه‌کننده و کارگردان آثاری همچون «مهمان داریم» و رئیس هیات مدیره خانه سینما در پی تجاوز ایالات متحده آمریکا و اسراییل به خاک کشورمان نوشته‌ای را منتشر کرد.

در این یادداشت آمده است:

«قصه پرغصه این روزهای ایران عزیزمان که در نبرد با بدنامان تاریخ قرار دارد، به امید خدا و به برکت خون شهدا و رهبر شهید انقلاب، با سربلندی به سرانجامی نیکو خواهد رسید، چرا که سنت الهی نشان داده خون مظلوم پایمال نخواهد شد.»

۲۴۲۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.