پویش «به یاد رهبر شهید» در گرمسار؛ کاشت ۵ هزار نهال در ورودی شهر

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 13:50
گرمسار- شهردار گرمسار، از اجرای پویش درختکاری «به یاد رهبر شهید» در این شهر خبر داد و گفت: پنج هزار اصله نهال سازگار با اقلیم منطقه در ورودی شهر غرس می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پرچ ظهر آدینه همزمان با پانزدهم اسفندماه و آغاز هفته درختکاری از کاشت پنج هزار اصله نهال به یاد رهبر شهید و شهدای رمضان در گرمسار خبر داد و اظهار داشت: این درختان سازگار با اقلیم منطقه در ورودی این شهر کاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این هفته فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست است، افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام گرفته زمینه لازم برای کاشت این تعداد درخت در این شهر فراهم است.

شهردار گرمسار هفته درختکاری را بهانه ای برای توسعه فضای سبز گرمسار دانست و ابراز داشت: علاوه بر کاشت درخت شهرداری گرمسار به نگهداشت و آبیاری درختان کاشته شده نیز نظارت کافی‌ را خواهد داشت.

پرچ ادامه داد: با همراهی منابع طبیعی روز جمعه نهال رایگان بین نمازگزاران توزیع خواهد شد تا شهروندان نیز سهمی در این حرکت ارزشمند داشته باشند.

وی افزود: می بایست زمینه حضور و مشارکت مردم را در حفظ منابع طبیعی و گسترش فضای سبز گرمسار فراهم کرد لذا برنامه های درختکاری به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.