عصر ایران - امروز جمعه هفتمین روز از شروع حملات آمریکا و اسرائیل به ایران و آغاز جنگی دوباره است. شنبۀ هفته ای که پشت سر گذاشتیم ساعت 9.30 صبح با حمله جنگنده های اسرائیل به تهران و بمباران بیت رهبری، منطقه وارد دوران جدیدی شد که برایش بی سابقه بود. هشدار رهبری شهید در باره منطقه ای شدن جنگ در صورت حمله به ایران، از بعداز ظهر اولین روز، صورت تحقق به گرفت و تمام پایگاه های آمریکا در کشورهای عربی خلیج فارس مورد حملات موشکی و پهپادی گسترده ای واقع شد. حملات دشمن به خاک ایران و بمباران شهرها دیروز به مکان های غیر نظامی کشیده شد و چند ورزشگاه هدف حمله هواپیماهای آمریکا و اسرائیل قرار گرفت و تخریب شد. بدین ترتیب جنگ با ۱۲۳۰ شهید به هفتمین روز خود کشید.
فرماندهی پلیس بصره به الجزیره گفت: مأموران ما برای جستوجوی خلبان آمریکایی که در داخل مرزهای استان سقوط کرده بود، اعزام شدند اما هنوز او را پیدا نکردهاند.
حمله پهپادی به یک میدان نفتی تحت اداره یک شرکت آمریکایی در کردستان عراق
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبرهای مربوط به احتمال ورود نیروهای احزاب مسلح کرد به خاک ایران به آنان هشدار داد که دست از پا خطا کنید، به زبالهدان تاریخ میروید.
در حمله به دونقطه از آزادراه زنجان به قزوین تعداد ۳۰ نفر از هموطنان غیرنظامی واقع در مجموعه غذاخوری پاسارگاد و پل تقاطع به شهادت رسیده و ۱۲ نفر مجروح شدند.
مکان استقرار نیروهای آمریکایی در مناطق غیر نظامی دبی، هدف موشک و پهپادهای ایرانی قرار گرفت.
آسمان تل آویو دقایقی قبل مورد اصابت چندین فروند موشک قرار گرفت.