بازدید سرزده استاندار کردستان از مرکز اورژانس ۱۱۵ سنندج

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 23:53
سنندج- استاندار کردستان به صورت سرزده از مرکز اورژانس ۱۱۵ سنندج بازدید و در جریان فعالیت این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش زره‌تن‌لهونی، شامگاه پنجشنبه به‌ صورت سرزده از مرکز اورژانس ۱۱۵ استان کردستان در سنندج بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان قرار گرفت.

استاندار کردستان در جریان این بازدید با کارکنان اورژانس دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز، از خدمات، تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی پرسنل اورژانس ۱۱۵ قدردانی کرد.

وی با تأکید بر نقش مهم نیروهای اورژانس در حفظ سلامت و نجات جان شهروندان، خدمات این مجموعه در شرایط فعلی را ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

در ادامه این بازدید، هدایی، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کردستان نیز گزارشی از اقدامات، خدمات و فعالیت‌های انجام‌شده توسط نیروهای اورژانس ارائه کرد و به تشریح روند خدمت‌رسانی این مجموعه پرداخت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.