واکنش تند مادرید به دروغ کاخ سفید درباره استفاده از پایگاه‌های اسپانیا

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 22:30
وزیر دفاع اسپانیا، ادعای کاخ سفید درباره موافقت با استفاده از پایگاه‌های این کشور در جنگ با ایران را دروغ اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، مارگاریتا روبلس وزیر دفاع اسپانیا اعلام کرد که دولت این کشور به آمریکا اجازه نخواهد داد تا از پایگاه های روتا و مورون برای اقدام علیه ایران استفاده کند.

وی، حمله به ایران را غیرقانونی و خودسرانه اعلام کرد.

این مقام اسپانیایی، اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر موافقت مادرید با استفاده از پایگاه های این کشور برای حمله به ایران را دارای مصرف داخلی و دروغ اعلام کرد.

روبلس اظهارات مارک روته دبیر کل ناتو درباره حمایت از اقدام نظامی آمریکا علیه ایران را نیز رد کرد و افزود: مادرید با این نگاه مخالف است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.