آغاز آموزش تلویزیونی و اینترنتی برای دانش‌آموزان ابتدایی در لرستان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 16:40
خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از آغاز آموزش تلویزیونی و اینترنتی برای دانش‌آموزان ابتدایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، روز پنج شنبه ۱۴ اسفندماه برنامه آموزش تلویزیونی و اینترنتی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی آغاز شد.

کلید خوردن برنامه آموزش مجازی

سید عیسی سهرابی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در این رابطه از آغاز برنامه آموزش تلویزیونی و اینترنتی ویژه دانش‌آموزان ابتدایی خبر داد و تأکید کرد که هدف این برنامه، تضمین تداوم آموزش در شرایط فعلی و فراهم کردن دسترسی آسان به محتواهای آموزشی است.

اطمینان به دانش‌آموزان و خانواده‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به نگرانی‌های احتمالی دانش‌آموزان درباره وضعیت آموزشی خود، گفت: دانش‌آموزان نگران نباشند؛ به زودی محتواهای آموزشی به صورت کامل و منظم در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

دسترسی آسان و گسترش آموزش مجازی

این برنامه با هدف پوشش گسترده‌تر و کاهش تأثیر حملات دشمن صهیونی- آمریکایی بر روند آموزشی طراحی شده و دانش‌آموزان می‌توانند در خانه و با بهره‌گیری از محتوای آموزشی استاندارد، آموزش خود را ادامه دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.