قالیباف: فرماندهان آمریکا گنده گویی می کنند و از حملات موثر ایران حرف نمی زنند | یقه شان را رها نمی کنیم

همشهری آنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 13:49
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ‏تا تنبیه متجاوز گریبان‌ آن‌ها را رها نخواهیم کرد.

به گزارش همشهری آنلاین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‏فرماندهان نظامی آمریکا از روند افزایشی آمار اصابت‌های هدفمند و موثر ایران و آسیب‌های دردناکی که به آنها وارد شده، گزارشی نمی‌دهند؟

‏به نمایندگان می‌گویند پلن خروج نداریم اما در رسانه‌ها گنده‌گویی می کنند تا بازارها را مدیریت کنند.

‏تا تنبیه متجاوز گریبان‌شان را رها نخواهیم کرد.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.