اطلاعیه سپاه: یک نفتکش آمریکایی را هدف قرار دادیم

همشهری آنلاین پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 11:04
روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرد: یک نفتکش امریکایی بامداد امروز در شمال خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفت

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این نفتکش بامداد امروز در شمال خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفته و هم اکنون در حال سوختن است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: قبلا گفته بودیم براساس قوانین و مصوبات بین المللی، زمان جنگ قوانین عبور و مرور از تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

این اطلاعیه می‌افزاید: همه باید تابع آن باشند و متذکر شده بودیم که شناورهای نظامی و تجاری و... متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی و حامیان آنها اجازه تردد نخواهند داشت و در صورت رصد به مددالهی مطمئنا مورد اصابت قرار خواهند گرفت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.