عصر ایران - امروز پنج شنبه است. ششمین روز از جنگ آمریکا . اسرائیل با ایران. بر اساس آمار رسمی تاکنون بیش از 1045 در حملات دشمن جان باخته اند.
آتش و درگیری نیروهای مسلح ایران در منطقه ادامه دارد.
ایران از روز شنبه تاکنون دستکم ۱۱ تأسیسات نظامی آمریکا را هدف قرار داده است.
در ۷ مورد از این پایگاهها شواهدی از آسیب در سامانههای ارتباطی و راداری یا در نزدیکی آنها پیدا کردهایم.
یکی از مقام های نظامی ایران هشدار داد اگر آمریکا و اسرائیل به دنبال تغییر رژیم در ایران باشند، تهران راکتور اتمی دیمونا در اراضی اشغالی را هدف قرار میدهد.
سپاه پاسداران: با انهدام موفق بیش از هفت رادار فوق پیشرفته، چشم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه کور شده است.
یک مقام ایرانی به "ایندپندنت عربی" گفت : حملات به سفارتخانهها و تأسیسات نفتی از سوی تهران نبوده است. ارتباط با ریاض علیرغم تنشها برقرار است.
مقامات آمریکایی خبر آغاز عملیات کردها علیه نظام جمهوری اسلامی را اعلام کردهاند. /هم میهن
یک منبع در گروهک کومله در گفتگو با شبکه روداو مدعی شد: شایعات مربوط به اعزام نیرو از سوی احزاب مسلح کرد به داخل خاک ایران را تکذیب میکنیم، اخبار مربوطه کذب است./تسنیم
فرمانده ارشد نیروی دریایی سپاه: قوانین جمهوری اسلامی به هر کشوری اجازه عبور بدهد، کشتیهای آن کشور میتوانند از تنگه هرمز عبور کنند و به هر کشوری که اجازه ندهد، نمیتواند عبور کند. «تاکنون بالغ بر ۱۰ فروند کشتی و نفتکش دشمن مورد اصابت گرفتند».
نفت در بورس انرژی شانگهای چین به ۱۰۰ دلار رسید.