تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و ترکیه

مشرق نیوز پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 00:27
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه در یک تماس تلفنی درباره تحولات منطقه‌ای رایزنی کردند.

به گزارش مشرق از وزارت امور خارجه، عراقچی ضمن تشریح جنایات ارتکابی رژیم صهیونیستی و آمریکا در طی پنج روز تجاوز نظامی وحشیانه علیه ایران، تأکید کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توان تا دفع کامل شرارت دشمنان از پای نخواهند نشست.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد که پاسخ‌های دفاعی ایران علیه متجاوزان آمریکایی - صهیونیستی متوجه پایگاه‌ها و اهدافی است که از آنها برای طراحی و اجرای عملیات‌های تجاوزکارانه علیه ایران استفاده می‌شود و این امر کاملا منطبق با حقوق بین‌الملل است.

عراقچی همچنین با اشاره به برخی گزارش‌ها درباره تحرکات تروریستی در منطقه، بر اهمیت تقوی همکاری‌ها فیمابین ایران و ترکیه برای حفظ امنیت و ثبات و مقابله با نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی علیه منطقه تاکید کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.