ما آن شقایق‌ایم ، که با داغ زاده ایم!

نامه نیوز چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 22:07
ننگ‌مان باد،اگر در میان این مصاف ملت حسین(ع) با تمامی حرامی‌یان یزید زمان،سر به دیوار کوفته ،زانوی غم در بغل بگیریم.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یا شاهد

ما داغ تمامی تاریخ را یکجا دیده ایم.

داغ سیصد هزار لاله پرپر بوستان همیشه بهار ایران زمین.

داغ عروج امام شهیدان ؛خمینی کبیر(ره)،

داغ قاسم سلیمانی ها،محمدباقری ها،رشیدها،سلامی ها،حاجی زاده ها...

و امروز ؛داغ شهادت مظلومانه دخترکان معصوم دبستان میناب و امیران و سردارانمان...

و از همه جان سوزتر، داغ شهادت منادی دلسوز عزت و آقایی مردمان نجیب این میهن خدایی، آقایمان حضرت آیت الله امام خامنه ای(ره).

ما آن شقایق‌ایم ، که با داغ زاده ایم!

ننگ‌مان باد،اگر در میان این مصاف ملت حسین(ع) با تمامی حرامی‌یان یزید زمان،سر به دیوار کوفته ،زانوی غم در بغل بگیریم.

سرباز کوچک ، ابراهیم حاتمی کیا

۱۰ اسفند ۱۴۰۴

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.