دکتر مسعود پزشکیان با انتشار پیامی خطاب به سران کشورهای همسایه و منطقه، بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات اخیر تأکید کرد.
رئیس جمهور خطاب به سران کشورهای منطقه با بیان اینکه کوشیدیم با کمک شما و از طریق دیپلماسی از جنگ اجتناب کنیم نوشت: حمله نظامی آمریکایی صهیونی هیچ راه دیگری جز دفاع از خود برای ما باقی نگذاشت.
مسعود پزشکیان، در حساب کاربری خود در شبکه ایکس خطاب به سران کشورهای منطقه نوشت: روسای محترم کشورهای دوست و همسایه، ما کوشیدیم با کمک شما و از طریق دیپلماسی از جنگ اجتناب کنیم، اما حمله نظامی آمریکایی صهیونی هیچ راه دیگری جز دفاع از خود برای ما باقی نگذاشت ما به حاکمیت شما احترام میگذاریم و هنوز هم معتقدیم آرامش منطقه باید به دست کشورهای منطقه تامین شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.