گفت و گوی تلفنی وزرای خارجه چین و عربستان

مشرق نیوز چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 18:50
در میانه تشدید جنگ منطقه‌ای تحمیل شده از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی، وزرای خارجه چین و عربستان به صورت تلفنی گفت و گو کردند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری واس عصر چهارشنبه اعلام کرد که فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان تماس تلفنی از وانگ یی همتای چینی خود دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، در جریان این تماس تحولات جاری در منطقه، پیامدهای آن بر امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی و تلاش‌های انجام شده برای رسیدگی به آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری رسمی عربستان همچنین گزارش داد که بن فرحان و سوبرامانیام جایشنکار وزیر امور خارجه هند نیز در مورد موضوع‌های مشابه، تلفنی گفت و گو کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.