آماده‌باش گرمسار برای میزبانی از مسافران؛ ۸ مدرسه تجهیز شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 17:27
گرمسار- فرماندار گرمسار با اعلام آماده‌باش کامل شهرستان برای پذیرایی از مسافران، از تجهیز هشت مدرسه و سالن مدیریت بحران خبر داد و گفت: زیرساخت‌ها برای ایام عید و برای شرایط اضطراری مهیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی غروب چهارشنبه در بازدید از ستاد اسکان گرمسار از مهیا بودن زیرساخت ها برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: این شهرستان آمادگی لازم برای ایام عید و حضور گردشگران را دارا است.

وی با تاکید بر اینکه این شهرستان برخوردار از ۳۳ واحد گردشگری شامل ابنیه تاریخی، جاذبه های تاریخی و مراکز بوم گردی است، ادامه داد: هشت مدرسه گرمسار برای مسافران نوروزی تجهیز می شود.

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه بازدید از مراکز مرتبط با اسکان نوروزی مستمر تا پایان ایام نوروز ادامه دار است، ابراز داشت: ارزیابی شرایط و برنامه ریزی هر چه بهتر برای خدمت رسانی به مسافران در دستور کار است.

همتی اضافه کرد: در صورت لزوم سالن مدیریت بحران نیز برای اسکان اضطراری مسافران و همچنین هموطنان پایتخت در شرایط فعلی جنگی نیز منظور شده است.

وی افزود: واحدهای بوم گردی مستقر در روستاها نیز برای شرایط جنگی و ایام نوروز پذیرای مسافران و هموطنان خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.