وزارت اطلاعات: هسته مزدوران مسلح دشمن در تهران متلاشی شد

عصر ایران چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 15:36
برخورد قاطعانه با این معدود مزدوران داخلی که در راستای نقشه شیطانی دشمن آمریکایی- صهیونی برای ناامن سازی میهن اسلامی ، وظیفه «سرباز اسرائیلی» را انجام می دهند، با قاطعیت و صلابت ادامه خواهد یافت.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک هسته تروریستی از مزدوران دشمن آمریکایی صهیونی در تهران دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

«به دنبال دریافت اطلاعات مردمی و انجام اقدامات اطلاعاتی-عملیاتی، یک هسته تروریستی از مزدوران دشمن آمریکایی صهیونی که در حال برنامه ریزی برای اجرای دستور اربابان متجاوز خود در تهران بودند شناسایی و عوامل آن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شدند. از این مزدوران تروریست، ۱۱ سلاح جنگی کلاشینکوف به همراه مقادیر زیادی فشنگ و ابزار جنگ شهری، مبالغی ارزهای خارجی (یورو و دلار) و یک دستگاه استارلینک کشف شد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با تأکید مجدد بر عهد خود با امام شهید حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (قدس الله نفسه الزکیه) و شهدای مظلوم اخیر علی الخصوص کودکان مظلوم و بی گناه میناب، اعلام می دارد برخورد قاطعانه با این معدود مزدوران داخلی که در راستای نقشه شیطانی دشمن آمریکایی- صهیونی برای ناامن سازی میهن اسلامی ، وظیفه «سرباز اسرائیلی» را انجام می دهند، با قاطعیت و صلابت ادامه خواهد یافت.

همچنین از مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، تقاضا دارد همچون گذشته، اطلاعات خود درخصوص موارد مشکوک را به شماره تلفن‌های ۱۱۰، ۱۱۳ و ۱۱۴ یا درگاه ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیام رسان های ایرانی (ایتا، بله و روبیکا) ارسال نمایند.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.